با ابزار زندگی کن

ابزار خودتو بشناس و با ابزار زندگی کن

با ابزار زندگی کن

ابزار خودتو بشناس و با ابزار زندگی کن

راجب سرویس بهداشتی چی میدونی ؟


راجب سرویس بهداشتی چی میدونی ؟ 


امروزه نیاز هر خانه ای داشتن یک کاسه توالت می باشد . شاید به اسم این محصول زیاد توجه نشود  ولی بررسی توالت ها و تاریخچه آن نیازمند یک مقاله کامل و جامع می  باشد . ما در این پست به بررسی ماهیت کاسه توالت ، انواع آن ، تاریخچه و کلی مطالب مفید دیگری می پردازیم که دانستن آن ها سبب بالا رفتن اطلاعات عمومی و خرید آسان این محصولات می شود ، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .

 

ادامه مطلب ...

خونه رویایی بساز


با آجر یه خونه رویایی بساز


آجر از متریالی می باشد که در ساخت و ساز بسیار مهم است و استفاده اصولی در نما ساختمان نیز سبب زیبایی حیرت انگیز در نما زیر می شود . ما در این مقاله قصد داریم این متریال ارزشمند در ساخت و ساز را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم از جمله تاریخچه آجر ، نوع آجر و کلی مطالب جذاب دیگر . لطفا تا آخر پست با ما همراه باشید ... 

 

ادامه مطلب ...

فروشگاه اینترنتی در ایام کرونا


خرید اینترنتی بخش 1

امروزه در برحه ای از تاریخ هستیم که در کنار بازار و فروشگاه ها ، فروش اینترنتی نیز در حال توسعه و پیشرفت هستند .  ما روز به روز با سایت هایی رو به رو می شویم که وظیفه آن ها ارائه محصولات به مشرتریان  می باشند که تمامی این خدمات بدون حضور شخص در فروشگاه می باشد و این موضوع سبب رشد ، کسب درآمد و راحتی در خرید و فروش برای خریدار و فروشنده می شود مخصوصا در این روز ها که کرونا گریبان تمامی مردمان شده است .

 

ادامه مطلب ...